Botswana naar Zimbabwe - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu Botswana naar Zimbabwe - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu

Botswana naar Zimbabwe

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

22 Augustus 2019 | Nederland, Schiphol

Jaja, vandaag hele tour met de bus gemaakt.

Weer een aantal stempels rijker toen we Botswana uit moesten en weer een formulier in moeten vullen. Hoeveel volgen nog. Haha

Toen kwamen we aan bij de grenspost Zimbabwe. Wat een ongeorganiseerde chaos en t is echt vreselijk...

We hebben 3,5u in de snikhete zon buiten de bus in de rij moeten staan om het visum te kunnen krijgen om Zimbabwe in te kunnen komen. Oo en dus weer een formulier invullen voor Zimbabwe.. ik ken mijn paspoort nummer nu uit mijn hoofd. Hahahaha

Maar na 3,5u... Haast oververhit, wel een sticker/visum rijker.

Lopend de grens over en toen eerst bushibushi.... Ik nummer 2 (van de 6)

Oo bushibushi is trouwens een struik waarachter je kan plassen.
Laatste dagen hebben we wel geleerd om goed uit te kijken maar de beesten en dan een struik uit te zoeken. Ja, dat is vakantie zeggen ze dan.

Dan op naar het hotel.

En wat voor een hotel. Luxer dan luxe kan bijna niet. Kingdom hotel.
Vanavond lekker in bad. Dat is toch wat, kijk er nu al naar uit.

Morgen met de helicopter over de Victoria watervallen en daarna een boottocht over water met krokodillen en nijlpaarden.
Leuk leuk leuk

• 22 Augustus 2019 - 18:18

Corrie Roijakkers:

Wat een avonturen! Dat kom je in Oploo niet tegen.
    Ben benieuwd naar al je foto's

• 22 Augustus 2019 - 20:43

Sabina :

Jonge jonge wat een reis kei leuk lekker van genieten
    Leuke reis verslagen maak je mooie foto’s maken gr sabina

• 22 Augustus 2019 - 21:18

Cor:

wauw, zo spannend, ik weet niet of ik dat zo leuk zou vinden.