elephants sands lodge botswana - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu elephants sands lodge botswana - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu

elephants sands lodge botswana

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

22 Augustus 2019 | Nederland, Schiphol

Toen kwamen we aan bij de olifanten lodge. Kei mooi. Maar ook weer een tent. Dus dachten met z'n allen; oowjee dit gaat spannend worden.
Maar viel allemaal reuze mee. Was dit keer een luxe tent op houten poten. En een lekker bed. Heerlijk.

Ook hier kwamen de olifanten langs gelopen ... En je raad t nooit. Maar ik lag op de snelweg van de olifanten. Dus tot 4u alleen maar olifanten die komen en gaan. Echt mooi.

En bij t restaurant/bar had je een ronde waar je kon gaan zitten met een kampvuurtje en op een halve meter afstand van olifanten genieten. Die zijn dan in een keer echt groot en dichtbij. En wat een geluid. So he...

Even wat info: dit was een aangelegde waterput en die pot water in een betonnen bak van 5u in de ochtend tot 22u in de avond. Dus die olifanten weten dat daar water valt te halen en dus zijn ze daar met zoveel.

Echt mooi en indrukwekkend. De avond werden we met de jeep naar onze tent gebracht want je zou maar een olifant tegen komen die dat niet zo fijn vind. En wij waren er wel blij mee.
Naar t restaurant lopen was al een hele opgave. Olifanten ontwijken en anders gauw een balkon op zodat de olifant niet dichtbij komt.

Ervaring rijker.

• 22 Augustus 2019 - 17:52

Kitty Heinemans :

Super belevenis...

• 22 Augustus 2019 - 20:47

Sabina:

Wat een ervaring geweldig wat een mooie droomreis
    Ben echt benieuwd naar de foto’s straks gr sabina

• 22 Augustus 2019 - 21:21

Cor:

ik weet niet of ik dit zo leuk zou vinden, maar wel spannend. groetjes cor en nelly