Kingdom hotel - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu Kingdom hotel - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu

Kingdom hotel

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

23 Augustus 2019 | Nederland, Schiphol

Zo... Uitslapen in een heerlijk bed is echt fantastisch.
8:30u aan het ontbijt met de hele groep want we werden om 10u opgehaald voor de trip met de helicopter.

Zo gaaf. En echt mooi om mee te maken.
Je ziet helaas wel dat de droogte erg aanwezig is en de watervallen niet meer zo groot zijn als voorheen.
Maar toch een heel mooie trip.

Toen we terug kwamen met een 6-tal naar t dorpje gelopen. Even wat rondsnuffelen tussen de winkeltjes. En wat eten. Is ook belangrijk.

Toen rond 15;30u opgehaald door een busje voor de boottocht met krokodillen en nijlpaarden. Ja hoor. We hebben ze gespot.
Maar we zijn erg verwend de afgelopen dagen dat t aantal dieren dat er zagen wel wat tegenviel.

Maar hele mooie tocht. Zelfs in Zambia gevaren. Sssttt niet iedereen had de paspoort bij.

Nu om half 8 samen eten met de hele groep.

Dus ik ga gauw m'n schoenen aandoen ;)