Thebe river safaris lodge - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu Thebe river safaris lodge - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu

Thebe river safaris lodge

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

24 Augustus 2019 | Nederland, Schiphol

En toen was het alweer zaterdag. Gaat echt snel.

Vanochtend eerst een Wandeling langs de Victoria watervallen. Wat een plaatje. Maar nu merk je pas echt nu je er zo dicht bij bent op hoeveel plekken geen water stroomt.

Maar ondanks dat, toch hele mooie plaatjes geschoten.

Daarna weer van Zimbabwe naar Botswana. Waar we de heenweg 3,5uur over deden hebben we de terugweg in minder dan een half uur klaar gekregen. En weer een aantal stempels rijker.

Toen hebben we boabab bomen gezien en bij een van de grootste hebben we een foto gemaakt.

Daarna naar de lodge. Even klaar maken en dan weer een boottocht.
Nu op de thoube rivier en de Zambezi rivier. Wat een joekels van krokodillen liggen/zwemmen daar. Ook nog buffels, springbokken, impala's, giraffen, olifanten en heel veel vogels gezien.
En kers op de taart (vind ik zelf) heel veel nijlpaarden.

De avond samen gegeten en nu klaarmaken om naar bed te kunnen. Morgen om 7:30u ontbijt en 8:30u in de bus voor naar Namibië terug te keren.

• 24 Augustus 2019 - 21:07

Kittyheinemans:

hallo Charlotte

wat een hoop ervaringen en belevenissen.
    Genieten maar.
    de watervallen zijn idd indrukwekkend.
    liefs Mama

• 24 Augustus 2019 - 22:08

Nelly:

hallo Charlotte, wat een ervaringen, geweldig, je geniet er ontzettend van, lees ik. super, kan ik in deze verslagen ook foto's zien. Groetjes Nelly