Wachten op het vliegtuig - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu Wachten op het vliegtuig - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Charlotte Heinemans - WaarBenJij.nu

Wachten op het vliegtuig

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

16 Augustus 2019 | Nederland, Schiphol

Goede avond,

Nou dat was me al het dagje en ik heb nog niet eens gevlogen. Haha

Vanochtend met mam nog stiekem een visje gegeten en toen smiddags met de trein naar Nijmegen weggebracht.
De bus zoeken wat al een opgave was. Hihi.
Gelukkig was die heel goed herkenbaar. KLM bus.

Wilfred de chauffeur had een wissel dienst. Maar voordat dat duidelijk was toch even met hem gepraat. Hij heeft een zoon Gijs en die zit nu in Botswana.... Hoe toevallig.. als ik m zag moest ik m maar de groetjes doen. Dus wie weet...

Toen kwam dus Anja. Super leuke vrouw en kei gezellig.

Had tot Arnhem de bus helemaal privé... Woop woop. Toen kwamen er een dame en een heer bij... Waren niet spraakzaam en zaten achter in de bus, dus ook geen last van. Haha

Op naar Schiphol...

Half uur eerder dan gepland kwamen we aan. Toen kw het inchecken. Gereserveerde stoel was al bezet. Drama. Uiteindelijk toch nog een stoel met gangpad. Maar niet de stoel die ik had gereserveerd.

Gelukkig wel een stoel zodat ik mee kan ;)

Voor het eerst door de douane zonder te controleren. Dat is toch een feestje waard.

En nu maar wachten totdat ik het vliegtuig in mag. 22:15u gaan we boarden. Dus nog een uur 'vervelen', liedjes luisteren, Sudoku of woordzoekers maken.

Nou ga ik even kijken of m'n medereizigers er ook zijn. Spannend... Wie o wie zijn ze ;)

  • 16 Augustus 2019 - 17:44

    Corrie Roijakkers:

    Inmiddels je medereizigers gevonden? Hopelijk zitten er leuke mensen bij met wie je een klik hebt. Ik wens je een rustige vlucht! Veel plezier en tot snel weerzien

  • 16 Augustus 2019 - 18:00

    Nwelly:

    Ja ja leuk toch zo'n eerste dag, die toch goed verloopt, hihi.
    Goede vlucht gewenst. doei

  • 16 Augustus 2019 - 18:09

    Juulke:

    Oh Charlotte wat heb je hier naar uit gekeken! En oh zo verdiend!! Ik wens je een heel fijne vakantie toe en lees graag mee :) Geniet er van en zie veel moois.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Namibië Botswana Zimbabwe

16 augustus t/m 3 september

Recente Reisverslagen:

03 September 2019

Thuis

01 September 2019

Windhoek

31 Augustus 2019

Swakopmund

28 Augustus 2019

Etosha park (Hilali)

26 Augustus 2019

Kupferquelle resort
Charlotte

Actief sinds 26 Nov. 2017
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 8924

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2019 - 03 September 2019

Namibië Botswana Zimbabwe

27 November 2017 - 13 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: